Annonsørinnhold

Next skaper målbar verdi for byggebransjen

Med sine innovative digitale løsninger har Next One Technology endret hvordan bygge- og anleggsbedrifter opererer. Gjennom verktøy som både effektiviserer tidsbruk og øker inntektene, samt forbedrer kontantstrømmen, har Next klart å levere en verdi til kundene som kan være opptil 30 ganger større enn kostnaden for programvaren.

Next

Next er for ambisiøse entreprenørbedrifter som ønsker sanntidskontroll over hvert prosjekt. Vi er Sveriges ledende leverandør av forretnings- og prosjektstyringssystemer for byggebransjen. Next tilbyr skreddersydde, skybaserte verktøy som vil gjøre prosjektene dine mer smidige, håndterbare og strukturerte. Hos Next finner du alle de spesifikke funksjonene du forventer av et system tilpasset alle typer byggeprosjekter.

Annonsørinnhold på Bygg.no

Byggeindustrien har et eget område med annonsefinansiert innhold på bygg.no. Denne seksjonen er ikke knyttet opp mot Byggeindustriens journalister eller redaksjon, men er en distribusjonskanal for betalt innholdsmateriell.

Bygge- og anleggsbransjen møter stadige utfordringer, spesielt når det gjelder å holde prosjekter innenfor budsjett og tidsrammer. For å håndtere disse utfordringene har Next One Technology utviklet digitale verktøy som både forenkler prosjektledelse og ressursallokering, og samtidig skaper betydelig økonomisk verdi for kundene sine.

– Med over ti års erfaring i bransjen har vi sett at løsningene våre ikke bare gir bedre forretningskontroll, men også skaper en enorm verdi for kundene våre, sier Johan Jarskog, administrerende direktør i Next One Technology, og forklarer:

– En investering på 10 000 kroner i vår programvare kan gi opp til 300 000 kroner tilbake.

Les mer om Next her 

En analyse utført i samarbeid med en ekstern aktør viser at verdien som Nexts løsninger genererer er 9 til 30 ganger større enn kostnaden for programvaren. Dette resultatet oppnås gjennom økte inntekter, reduserte kostnader og forbedret kontantstrøm. For eksempel har kunder som bruker Nexts digitale løsning for endrings- og tilleggsarbeid sett en inntektsøkning på opptil 25 prosent per år på disse arbeidene.

– Ved å forenkle og automatisere prosessen kan kundene våre sikre at ingen inntekt går tapt. Det handler om å maksimere hver forretningsmulighet, sier Jarskog.

Sparer mer enn to timer per uke Tidsbesparelser er også sentrale for verdien Next skaper. Feltarbeidere sparer opptil to timer per uke, mens prosjektledere og administrasjonsmedarbeidere kan spare enda mer. Dette reduserer den administrative byrden og frigjør ressurser som kan brukes på mer lønnsomme aktiviteter. Totalt fører dette til høyere produktivitet og mer effektiv prosjektgjennomføring.

Les mer om Next her

– Vi ser at kundene våre, gjennom raskere og mer oversiktlig fakturering, kan forbedre kontantstrømmen sin betydelig. Dette er avgjørende for å håndtere løpende kostnader og investere i nye prosjekter, påpeker Jarskog.

I tillegg har Next hjulpet kundene sine med å redusere kostnadslekkasje gjennom bedre registrering av materialbruk og arbeidstid. Dette bidrar til at selskapene kan holde prosjektene sine innenfor budsjett og unngå unødvendige utgifter.

– Vi er bare i starten av hva vi kan oppnå. Vår ambisjon er å fortsette å utvikle innovative løsninger som ikke bare løser dagens utfordringer, men også ruster kundene våre for fremtidens krav. Vi ser frem til å hjelpe flere bedrifter med å maksimere sin verdi og styrke sin posisjon i en stadig skiftende bransje, avslutter Jarskog.

Powered by Labrador CMS