Annonsørinnhold

Globale teknologigiganter kommer til digitaliseringskonferanse

8. juni samles blant andre Google, Apple, Microsoft og Rambøll i Skein. Denne konferansen inneholder ingen buzzwords eller dommedagsprofetier, her er fokuset på hvilke muligheter digitalisering gir; ikke i teori, men i praksis.

Denne artikkelen er over fem år gammel

Rambøll

Rambøll en global samfunnsrådgiver innen bygg & arkitektur, transport, energi, vann, miljø & helse, olje & gass og management consulting. I Norge er vi 1500 medarbeidere fordelt på 17 kontorer. Virksomheten har totalt 12 800 medarbeidere lokalisert i 35 land.

I Rambøll er vi opptatt av å skape inspirerende og bærekraftige løsninger som skal gi rom for vekst og utvikling, og som er det beste for kunden, sluttbrukeren og samfunnet omkring. Våre tjenester skal resultere i verdier både for oss som lever i dag, og for dem som kommer etter oss.

Annonsørinnhold på Bygg.no

Byggeindustrien har et eget område med annonsefinansiert innhold på bygg.no. Denne seksjonen er ikke knyttet opp mot Byggeindustriens journalister eller redaksjon, men er en distribusjonskanal for betalt innholdsmateriell.

Digitalisering angår oss alle, men nøyaktig hva det betyr for forskjellige bransjer er vanskeligere å definere. Teknologigiganter som Apple, Google og Microsoft kommer for å fortelle om hva dette innebærer for dem og oss. Seminaret på Klosterøya skal gi deltagerne inspirasjon og ny kunnskap.

Blant annet forteller Telenor om den digitale darwinismen, Skien kommune forteller om deres satsning på digitalisering, Rambøll forteller om fremtidens helsevesen og hvordan ny teknologi vil påvirke vårt forhold til de eldre, Omnicus spør om kunstig intelligens fremdeles er kunstig og R8 snakker om fremtidens bygg. Apple, Google og Microsoft har fokus på fremtidens arbeidsplass.

- Det er ikke så ofte man får servert så mange forskjellige synpunkter på noe litt uangripelig, som angår oss alle. Rambøll, Nordialog og ProtektIT ønsker å bekjempe frykten for ny teknologi, og heller bidra til å vise frem hvilke spennende muligheter dette gir både for kommuner, bedrifter og enkeltpersoner, sier Jon Rødsæter, markedssjef i Rambøll Bygg & Arkitektur.

Powered by Labrador CMS