Annonsørinnhold
Det er ingen vits i å ha en god avtale hvis du ikke kan finne den
Med tre enkle trinn kan du fjerne mange krangler og søksmål i byggebransjen. På vårt webinar kan du oppleve hvordan. Det er begrenset antall plasser, men vi gjentar webinaret etter behov.
Enten det er i store eller små byggeprosjekter, har de fleste en stor tidkrevende jobb med å huske å lagre viktige e-poster og avtaler i mapper på fellesdrev i bedriften og derfor utsetter vi dette og i verste fald glemmer vi å gjøre det.
Dette er hva mange entreprenører har fortalt oss gjennom 8 år.
De tunge manuelle prosessene har i stor grad skylden for de mange diskusjoner der i verste fald utvikler seg til søksmål. I bransjen løper det opp i milliarder av kroner, men her finnes det en løsning i 3 enkle trinn.
1. Raskere og enklere innsamling av dokumentasjon
* Trekk & Slipp fra Outlook eller mapper med filer
2. Automatisk arkivering
* All dokumentasjon kan hentes via endringsmeldingsnummeret
3. Enklere deling, gjennomgang og godkjenning
* Nyt overblikk over inntjening / tabben og status på godkjennelse på hele oppgaven, uansett hvor mange underentreprenører der er involverte i endringen.
«Når vi jobber med dokumentasjon innenfor eksempel endringsmeldinger, kan alle enkelt dra avtaler, e-poster, bilder og alle mulige andre filer inn i selve endringsmeldingen og jobbe videre. Alt arkiveres og kan finnes i prosjektet, helt automatisk og uavhengig av hvor mange som jobber med prosjektet samtidig.
Nå kan entreprenøren enkelt og uten ekstra kostnad velge hva som skal deles med byggherrer, rådgivere og leverandører. Det styrker kommunikasjon og samarbeid også internt i bedriften og eliminerer krangling.
Ledelsen hos entreprenøren kan hjelpe alle i gang, for eksempel ved å sørge for at endringsvarsler ikke kan få status Godkjent – før et dokument er vedlagt. Spesielt i begynnelsen, når denne gode nye vanen må læres og forankres, kan det være en god idé.» - siger Henrik Spanggard fra CHISA AS og fortsetter …
«CHISA Project gjør også av resten av prosessen hurtigere og nemmere, når endringsmeldinger må sendes ut for intern gjennomgang og godkjenning av rådgivere, byggherrer og også underleverandører, så utskrift, skanning og de mange spredte e-postene blir også fjernet»
Du kan oppleve det direkte på de kommende webinarer der du ser:
Laster inn budsjettet
Handle med underleverandører
Håndtering av endringsvarsler
Automatisk prosess for godkjenning av endringsvarsler – på en ny og enkel måte
Meld deg på webinaret og opplev bedre prosjektstyring for entreprenører:
Meld deg på her CHISA kontaktes direkte på (+47) 47489095 / hs@chisa.dk
Henrik Spanggaard
Senior Business
Consultant
www.chisa.dk/no/
Følg oss på LinkedIn